marți, 15 ianuarie 2013

O mana



O mână

Ia-mă de mână,
Şi să visăm împreună,
La steaua noastră,
Ce roieşte în inimi măiastră.

Ia-mă de mănă,
Şi nu lăsa ca ziua de azi,
Să aducă teamă şi furtună,
Peste sufletele cerşinde de cozi,

La care se aşteaptă multe ore,
Pentru a aprinde şiraguri de dulci vorbe,
Care încălzesc şi dezgolesc,
Ascunzişul trăirilor ce pălesc,

În strângerea mâinilor,
Semnul călăuzirii spre fericire,
Care răzbate sub freamătul gândurilor,
Şi scurmă cu iubirea, picături de lucire.

În ochii nostrii, ai mei şi ai tăi iubite,
Poartă-te asemenea pajilor semeţi,
Ce mereu amintesc de doruri înnebunite,
Sub frunte cărora se perpelesc cei doi feţi.

Astfel ruga se înteţeşte,
Şi iubite, te rog să fii cuminte,
Şi cu glasul inimii care tresare,
Te rog să insufli pasiune arzătoare.

Ia-mă de mână!
Îţi spun, nu în glumă,
Fii lângă mine mereu,
Să îţi  simt inima supusă dorului meu.

23.11.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu