duminică, 13 ianuarie 2013

Biletul



Biletul


Azi,  cu un zornăit acut,
Am citit un bilet ce mi-a placut,
Acel mesaj de urare de înviorare,
Venit din partea celei care de obicei nu îmi scrie nicio scrisoare.

Hartia cu textul închegat în cuvinte măsluite,
Stă acum pe masă lângă al meu stilou,
Şi ca şi asemenea unui bibelou,
Nu mai are importanţa veştilor precumpănite.

Azi biletul nu m-a încurajat defel,
Mi-a dat stresul zilelor de ger cumplit,
Şi aş vrea să mă destind ca şi-un pisic pitit,
Lângă sobă,degustând un păharel.

Dar biletul se anunţa a fi mai vestit,
Căci tocmai am primit,
Un nou mesaj care are ca şi conţinut,
Sloganul noului proiect ce s-a menţinut,

În gândirea amândurora, a mea şi a ei,
Ca să îi înzestrăm şi pe cei mititei,
Cu cunoştinţe valoroase în idei,
Şi să reuşească în a lor colaborare , făurită de mişei.

Şi biletul pare întradins că se adresează,
Numai mie, ca să mă impulsioneze,
Sa mai creez povestiri cu haz şi în care să mă scuze,
Toţi aceeia care nu ştiu să înţeleagă opera în a sa fază.

Tot biletul mă chinuie şi la această oră,
Şi doreşte să reînvie ca o zână cu maramă,
Forul creative al dorinţei de a pune mâna pe o fărâmă,
De inspiraţie zămislită în a timpului horă.

2.01.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu