miercuri, 17 iulie 2013

Pic, pic



Pic,pic

Pic, pic, azi nu zic nimic,
Deşi de mult nu mai sunt mic,
Mă plimb de colo colo, şi mă întreb de ce un mic ,
Copac,  va deveni peste ani, un arbust falnic.

Pic, pic,  vreau să ies la plimbare,
Să simt că într-adevăr sunt mare,
La stat, la înălţime şi de ani,
Şi vreau să văd lumea, mai ales pe cea cu bani.

Pic, pic,  dorinţa s-a împlinit,
Eu la stradă mândru am ieşit,
Să particip la traficul uman,
Să glumesc alături de el, chiar dacă în buzunar nu am niciun ban.

Pic, pic vreau să mă urc într-o maşina,
Una mai jegoasă, că să nu ma observe toţi,
Că ţin frâul unor cai putere pe roţi,
Şi alăturea de mine, stă şi o felină.
Ea de fapt face senzaţie printre şoferi,
Că mă claxonează să îmi spună,
Să nu las geamul deschis şi chiar unul se oferi,
Să-mi cumpere mâţă, pentru ca are o scumpete de blană.

Pic, pic, va  să zică sunt curtat,
De femei şi de bărbaţi, într-o seară de lucru,
Când am dorit să ies din starea de neinformat,
Şi iată că dintr-o anumită cauză, m-am trezit strigat cumătru.

Mâţa mea e frumoasă foc, dar nu gândeam,
Că dacă mă voi afişa cu ea pe stradă,
Fie pe jos, fie în maşină, fetele se vor aduna grămadă,
Să le dau informaţii despre dânsa şi astfel deveneam,

Atracţia serii şi nu m-am mulţumit cu atât,
Am dorit să fac şi un clip publicitar,
Pentru a o promova pe domniţa felină, încât,
După ceva zile, mă trezii un adevarat fugar.

Pic,pic, mă ascundeam de cei ce ma cunoşteau,
Că puteau să mă asalteze să le dau autograf,
Şi nu-mi doream decât să-I fac praf,
Pe toţi aceia care la mine se holbau.

Pic, pic, felină mea iar m-a făcut mic,
Mi-am propus să nu mai zic,
Ce bine e când ceilalţi te privesc cu jind,
Pentru că te încurcă alţii în ale tale intenţii, pe care le voi înfăptui curând.

Pic, pic plimbarea deseară mi-am făcut-o,
Dar am lăsat-o pe feline acasă,
Să doarmă sărmana sub masă,
Şi eu m-am relaxat liniştit, în continuare iubindu-o.

1.07.2013









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu