vineri, 16 ianuarie 2015

Lasa-ma...

Lasa-mă…


Lasă-mă în pace, că nimic nu îmi place,
Lasă-mă în rumoarea de afară,
Şi-mi umple paharul cu ceară,
Ca să ardă vreme mai multă, altceva nu poţi face.

Lasă-mă cu mintea goală,
Că doar aşa nimic nu mă mai scoală,
Din zbenguitul vieţii, uneori ferit de boală,
Adesea trântit într-a mea poală.

Lasă-mă în umbra zilei de azi,
Ca să vânez fada vigoare a unor brazi,
Din decorul căsuţei mele, acoperită de stâlpul de lumină,
Căci fără electrica energie, nu am inima bună.

Lasă-mă în plânsul tainic la ceas de amurg,
Întrucât atunci suspin adânc precum un murg,
Iar pe faţa-mi părăsită de culoare, lacrimile îmi curg,
Mă aştept ca suflul să fie aprins de focul în pârg.

Lasă-mă în delirul sufletului care ţinteşte,
Să meargă mai departe şi întradins se încolăceşţe,
Pe fusul temporar al traiului păsuit de durere,
Încărcat cu momente demne de o zdravănă atenţionare.

Lasă-mă la chimirul apogeului demnităţii,
Că doar astfel pot instaura domnia dreptăţii,
Şi nu visez la timpul medieval şi nici la cel communist,
Ci sunt un aprig susţinător al veacului futurist.

Lasă-mă cu nostalgia timpului trecut,
Căci mă  bucură îndeajuns să-l rememorez în mod plăcut,
Încât tot ce vine nou în viaţă,
Să nu fie umbrit de orizontul trecut, dându-I o altă faţă.

Lasă-mă să mă desfăt cu mierea de pe urmă,
A fagurelui construit cu migală, fără o dâră de brumă,
Iar ceara să se fărmiţze în miresme virgine,
Proliferând cercul lumii trăite prin propriile gene.

Lasă-mă să mă agăţ de trunchiul solid,
Al visului de a trăi în prosperitate şi în mod candid,
Să mă  cufund în autenticitatea noii eri,
Înrolat în vivacitatea zilelor lipsite de erori.

Lasă-mă sprijinit de umărul tandru al pasiunii,
Care negreşit alină beşicile fuziunii,
Amorului şi a plăcerii de a forţa destinul,
Şi de a-l antrena pe ruta soră cu norocul.

Lasă-mă consolat de tânăra speranţă roditoare,
Care participă cooperantă la făgaşul zilei următoare,
Îmbujorată de muncă şi voinţa călăuzitoare,
Spre tărâmul real al comunităţii pâlpâietoare.

Lasă-mă pătruns de mirul glasului,
Slobozit dintr-un gâtlejului dăruit cântului,
Lasă-mă în calea omului binevoitor,
Căci numai el, va fi a toate făuritor!

4.01.2015



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu