vineri, 24 ianuarie 2014

Parodie



Parodie



De mă urlă doi,
Am să-i fac ca noi!
De mă săgetează cu privirea,
Atunci or să-mi cunoască firea!
De mă strigă unul,
Am să-i zic că drumul,
E pe aici pe aproape,
Nimerind prin hârtoape.
De mă vede cineva,
Am să-l laud cândva.
De mă place un hoţ,
Am să fiu mică cât un boţ,
De mă calcă vreun pitic,
Am să-i dau să guste un mic.
De mă întreabă oricine de nume,
Am să-i zic că fac pe mine.
De mă plesneşte vreunul,
Am să zbier cât lupul.
De mă dezmiardă altul,
Am să fiu caldă ca fierul.
De am să hoinăresc pe poteci,
Atunci ştiu că sunt vremuri dulci.
De am să mă caţar prin copaci,
Atunci m-au cuprins sute de draci.
De am să cinstesc un joc,
Curând o iau din loc.
De am să sparg pahare,
O să cântăresc vinul în grame.
De o să desfac curele,
Atunci mă cuprinde jele!
De o să adorm pe pat,
Atunci naiba m-a luat!
Parodia s-a încheiat.


24.01.2014





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu