vineri, 24 ianuarie 2014

De vreau



De vreau


De vreau să beau/mă  duc în jos;
De stau pe scări furat de somn/mă aplec să nu vină vreun domn;
De vreau să trişez/sigur am să cârtesc;
De veau să trag cortina/sigur mă cheamă făina;
De plec de acasă/mi-e dor repede de masă;
De caut vreun locşor al meu/mă prăpădesc după vreun lebedeu;
De vreau să ciripesc ceva/mi se închide gura cu halva;
De vreau să plec la muncă/sunt alţii care mă hurtucă;
De vreau să mai citesc/sunt geamuri care nu sclipesc!
De vreau să frământ/merg să caut pământ;
De vreau să doinesc/răsună timbrul englezesc;
De vreau să dezbat moşteniri/toate acestea devin amintiri;
De vreau să cuget la împăcare/spiritul meu n-are scăpare!
De vreau să linguşesc amorul/şi liniştea de la mine îşi ia zborul!
De vreau să plăsmuiesc creaţii/mai că ele devin compilaţii;
De vreau să întrezăresc vreun scop/atunci se anunţă potop!
De vreau să pătrund în campanii/mă înlătură eminenţii din marile agronomii!
De vreau să mărsăluiesc un meeting/mă înglobează deputatul la un great-holding;
De vreau cu patimă să vă vorbesc,
Duhul mă captură şi doar şoptesc,
Stihuri care mă zgânceresc,
În cerul minţii, nu ştiu ce o să păţesc,
Dar vreau ca şi o clipă,
Stihul să mi-l cercetaţi, dar nu în pripă!


24.01.2014





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu