miercuri, 15 aprilie 2015

Canta bade!

Cântă bade!


Azi eşti, mâine bolânzăşti,
Vai ce vrednic te numeşti!
Hai şi cântă la zi mare,
Azi supărarea trebuie unsă cu sare.
Unge mai bine fluiera,
Pentru a doini cu gura!.
Câtă bade înfocat,
Căci sufletul mi-e înflăcărat.
Crezut-am că am pierdut culoarea,
Dar vorba iute şi vioaie mi-a adus scăparea.
Câtă bade nu cu şoapte,
Ci cu frâturi puternice, de graiuri dezlegate,
Aprinde suflarea de prin împrejur,
Şi sigur sufletul am să ţi-l fur.
Dezleagă-mă de iureşul de frământări,
Şi prin cant transmite-mi doar sărutări!
Că azi eşti, mâine iar trudeşti,
Iar viaţa nu te desfată şi simţi că te ramoleşti.
Cântă bade de joc si voie bună,
Şi voi aştepta ceasul să fim împreună.
Cântă doinit şi printr-un pocnit,
Fă-mă să mă simt un om dorit.
Cântă bade pentru toţi,
Şi pentru săraci şi pentru hoţi.
Cântăreşte pasul şi pentru fraţi,
Căci şi fii sunt nevinovaţi.
Cântă bade binişor,
Gura să îţi meargă precum un fuior,
Să descreţeşti fruntea plină de dor,
Şi zău, cântă azi, dă-i  zor!

12.04.2015(DE  PAŞTE)



Un comentariu:

  1. The Sledgehammer | Titanium Carabiners | The Home of the
    The Sledgehammer titanium 3d printer is the best in a ridge titanium wallet long line of revlon hair dryer brush titanium custom designed grade 5 titanium pieces with a distinctive vintage feel and a great balance of craftsmanship titanium 3d printing and craftsmanship to

    RăspundețiȘtergere